نکس وان موزیک

دانلود آهنگ نکس وان موزیک ، رادیو جوان

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ نکس وان موزیک ، رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد - هلهله

هلهله آواز کن حال مرا ساز کن

ساز منی جان منی برای من ناز کن

اهنگ هلهله حمید هیراد

Download Music Hamid HiraadHelhele

دانلود آهنگ هلهله حمید هیراد

متن آهنگ جدید حمید هیراد هلهله

هلهله آواز کن حال مرا ساز کن

ساز منی جان منی برای من ناز کن

هلهله آواز کن حال مرا ساز کن

ساز منی جان منی برای من ناز کن

از نظر بازی چشمان تو با چشمانم

از نظر بازی چشمان تو با چشمانم

ولوله افتاد به شب هله افتاد به شب

ولوله افتاد به شب

از نگاه کردن طوفانی تو ای جانم

ولوله افتاد به شب هله افتاد به شب

ولوله افتاد به شب

 

منم مستو زمین مستو زمان مست

شدم عاشق چشمای تو سرمست

منم مست و زمین مست و زمان مست

شبیه من دلداده مگر هست

شبیه من دلداده مگر هست

 

گیسوی تو شد روح و روانم

آتش زده ای بر دل و جانم

دلداده ی آن عشق نهانم

آتش زده ای بر دل و جانم

گیسوی تو شد روح و روانم

آتش زده ای بر دل و جانم

دلداده ی آن عشق نهانم

آتش زده ای بر دل و جانم

حس تو نزدیکو بی تو شبم تاریکو

دل من عاشق شد تو رو خدا کاری کن

دل من عاشق شد تو رو خدا کاری کن

 

منم مستو زمین مستو زمان مست

شدم عاشق چشمای تو سرمست

منم مست و زمین مست و زمان مست

شبیه من دلداده مگر هست

دانلود آهنگ هلهله حمید هیراد


  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • پوریا علیرضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی